20.04.2008 16:19, szat
Kampania reklamowa w Gdyni
Od pierwszych dni kwietnia ruszyła na szeroką skalę miesięczna kampania promocyjna związana z wizerunkiem zespołu LOTOS PKO BP Gdynia oraz jego sponsorów tytularnych. Na ulicach Trójmiasta eksponowanych jest kilkadziesiąt bilbordów reklamowych, które usytuowane są przy głównych szlakach komunikacyjnych, a także olbrzymie druki wielkoformatowe umiejscowione na części frontowych budynków w centrum Gdyni.
20.04.2008 16:19, szat
Równolegle w Radio Gdańsk, Radio ESKA NORD emitowane są spoty reklamowe 10 i 30 sekundowe( łącznie ponad 200!), a także cykliczne ½ stronicowe reklamy prasowe w prasie (Dziennik, Dziennik Bałtycki Polska Świat).
- Kampania reklamowa jest częścią naszej strategii działania, którą na początku sezonu podjęliśmy wspólnie z naszymi sponsorami tytularnymi- Grupą Lotos S.A. oraz PKO BANK POLSKI S.A. Ma na celu promocję wizerunku naszego zespołu i zawodniczek, a także promuje mecze o mistrzostwo Polski, a także, dzięki zamieszczonym logotypom - firmy LOTOS oraz PKO Bank Polski- mówi Prezes Zarządu BI SSA Mieczysław Krawczyk.
- Dążymy do tego, aby identyfikować sponsorów z sukcesem odnoszonym przez naszą drużynę, a ponadto chcemy jeszcze bardziej promować koszykówkę, a także rozgrywki Ford Germaz Ekstraklasy, w przyszłości planujemy działania marketingowe na jeszcze szerszą skalę, wspólnie z Polską Ligą Koszykówki Kobiet. Nasze działania spotkały się z bardzo pozytywnym oddźwiękiem wśród sponsorów i kibiców, pokazujemy w jaki sposób wychodzić do kibiców poza obszar obiektów sportowych.
Myślę, iż poza samą rywalizacją sportową, nasze działania miały wpływ na wzrost liczby publiczności na meczach, na 2 pierwsze mecze finałowe sprzedaliśmy już praktycznie wszystkie bilety - dodaje Marcin Kicior- dyrektor ds. marketingu gdyńskiego zespołu.