14.09.2009 14:52, ws
Dni Marketingu Sportowego dla kadry naukowej
Polska Liga Koszykówki Kobiet jest Partnerem Sportowym Międzynarodowej Konferencji VIII Dni Marketingu Sportowego, która odbędzie się w dniach 5-6 listopada br. w Centrum Olimpijskim PKOl w Warszawie.
14.09.2009 14:52, ws
Dni Marketingu Sportowego do dziś nawiązują do swoich korzeni naukowych. Wydawane co roku publikacje towarzyszące kolejnym edycjom wydarzenia pozostają jednym z podstawowych źródeł wiedzy dla polskiego środowiska marketingu sportowego. Organizatorzy wychodząc naprzeciw sugestiom uczestników, podczas tegorocznych Dni Marketingu Sportowego proponują organizację spotkania dla osób zainteresowanych naukowymi aspektami zarządzania w sporcie.
Moduł "Naukowe aspekty marketingu i zarządzania w sporcie", przewidziany w programie wydarzenia na 6 listopada br., stanowi okazję do wymiany myśli środowisk akademickich oraz podjęcia dyskusji w gronie teoretyków marketignu sportowego, jak również menedżerów sportu.
Przedstawicieli środowisk akademickich zainteresowanych wygłoszeniem referatu w tym module oraz przygotowaniem artykułu do publikacji pokonferencyjnej organizatorzy proszą o kontakt pod adresem dms@sbf.pl w celu uzyskania szczegółowych warunków udziału.
Informacje dotyczące harmonogramu i prelegentów, którzy wystąpią podczas Dni Marketingu Sportowego znajdują się na stronie internetowej – www.dms.sbf.pl.