,

Lista aktualności

Rafał Sroka: Nowe pomysły na reklamę

Strój koszykarski jest dziś najczęstszym i najlepszym miejscem na reklamę. Niektóre kluby potrafią jednak znakomicie wykorzystać wizerunek sponsora nie tylko na boisku, na koszulkach i spodenkach zawodniczek.

,

Kto miał przyjemność uczestniczyć w meczach w Brzegu i Toruniu przekonał się, że reklama sponsora może przybierać różne formy. Na turniejach i meczach ligowych w Brzegu niejednokrotnie można było delektować się smakiem pysznych cukierków znanej firmy od lat wspierającej klub. Z Torunia nikt nie wyjeżdzał nigdy z pustymi rękami mając w torbach podróżnych pyszne toruńskie pierniki. Dziś reklama przybiera także inne formy wśród trenerów i działaczy. Klubowe garnitury i koszule odziane są w loga sponsora i ta forma reklamy z pewnością nic nie ujmuje modzie i elegancji. Euroliga mężczyzn dokonała kolejnych ciekawych w tym aspekcie zmian. Obowiązek krawatów, koszul i marynarek złamał za sprawą władz ligi klub Armani Jeans Mediolan. Właściciel Giorgio Armani sponsorując klub dokonał w tym aspekcie przełomu z koszykówce. Oprócz tradycyjnych banerów i loga sponsora na strojach sportowych, prezentuje nowe, własne kolekcje, w które ubrani są trenerzy i działacze klubu podczas spotkań. Sportowe buty kolekcji Armaniego, do tego eleganckie koszule prosto z wybiegów mody, na nich sweterki z najnowszych kolekcji a do tego jeansy, w których spotyka się dziś przeważnie młodzież, są nie tylko świetną reklamą, ale dodają urody widowiskom sportowym. Każda kobieta śledząca rozgrywki i oglądająca mecz mediolańskiej drużyny zastanawia się z pewnością w co w kolejnym spotkaniu będą ubrani trenerzy tego zespołu. Ciekawe czy właściciel klubu przy wyborze trenera kierował się wyłącznie jego umiejętnościami czy także jego wyglądem do promocji nowych kolekcji ubrań? Oczywiście wygląd nie miał znaczenia, ale trzeba przyznać, że taka forma reklamy wzbudza zainteresowanie meczem nie tylko wśród mężczyzn oglądających koszykówkę ale także niekoniecznie zafascynowanych koszykówką kobiet, którym moda jest z pewnością bliższa. Czekamy więc na pomysły nowych reklam na boiskach Forde Germaz Ekstraklasy. Na Wasze opinie, pytania, pomysły czekam pod adresem mailowym coachrafa@wp.pl