,

Lista aktualności

Działania promocyjne beniaminka FGE

Dział marketingu sekcji koszykarek Widzewa Łódź w związku z pierwszym w historii awansem zespołu do najwyższej klasy rozgrywkowej rozpoczął działania mające na celu przyciągnięcie jak największej liczby kibiców na zbliżające się mecze.

,

W zeszłym tygodniu odbyła się uroczysta prezentacja zespołu w kinie Bałtyk (jednego z ostatnich tradycyjnych kin sieci Helios), niedługo po niej klub ruszył z kampanią billboardową. Na ulicach Łodzi pojawiły się billboardy z koszykarkami Widzewa oraz hasłem "Gramy dla Was - Gramy dla Łodzi!". Akcja reklamowa ma charakter wizerunkowy, a jej celem jest popularyzacja sekcji koszykówki wśród mieszkańców Łodzi oraz propagowanie koszykówki jako świetnego sposobu spędzania wolnego czasu. W tym roku w związku z rocznicą 45-lecia istnienia sekcji koszykarek zostały podjęte dodatkowe czynności mające na celu promocję koszykówki zarówno w internecie jak i poza nim. Widzew jako jeden z pierwszych klubów koszykówki w Polsce rozpoczął aktywne działania na portalu społecznościowym Facebook.com, a do komunikacji ze swoimi kibicami wykorzystuje coraz popularniejszego w naszym kraju mikroboga – Twitter.com. A już niedługo zostanie uruchomiona nowa strona internetowa sekcji. - Chcemy aby świadomość istnienia profesjonalnej koszykówki kobiet w Widzewie była coraz większa wśród kibiców sportowych nie tylko w Łodzi, ale również w całej Polsce. Zamierzamy wykorzystać wszelkie narzędzia marketingowe do tego, by nasza sekcja była kojarzona z najwyższym poziomem sportowym i organizacyjnym - mówi Przemysław Śmit z działu marketingu sekcji koszykówki żeńskiej Widzewa. Potwierdzeniem wzmożonych działań marketingowych sekcji było również przeprowadzanie profesjonalnej sesji zdjęciowej, oraz przygotowanie wideo promującego koszykarki. Efekty prac można obejrzeć w kolejnych serwisach społecznościowych, w których sekcja ma zamiar prowadzić wzmożoną aktywność – kolejno youtube.com i flickr.com. Pierwszy mecz odbędzie się już 26 września, a przeciwnikiem będzie lokalny rywal widzewianek - Łódzki Klub Sportowy. Dojdzie więc do pierwszych w historii koszykarskich derbów Łodzi. To dopiero początek akcji promocyjnych klubu. Władze myślą o coraz szerszych działaniach i akcjach promocyjnych, które zachęcą kibiców do oglądania spotkań koszykarek Widzewa.