To młoda firma, która istnieje w Gdyni od lutego 2012 i zajmuje się szeroko pojętym marketingiem. 14A GROUP wprowadza do standardowych kampanii marketingowych innowacje oraz niestandardowe działania, które powodują, że zwykły przekaz staje się niecodzienny i zauważalny.
14A GROUP tworzy zarówno realizacje poszczególnych elementów komunikacji marketingowej, jak i przygotowywanie kompleksowych strategii marketingowych dla firm.
- Bardzo się cieszę, że wśród partnerów Basketball Investments SSA pojawia się kolejna firma o bardzo innowacyjnym i niekonwencjonalnym podejściu do świadczenia usług. Jednym z naszych średnioterminowych celów poza działalnością sportową jest odświeżenie wizerunku gdyńskich koszykarek. Pod tym kątem współpraca z młodą, Alę prężnie działającą agencją marketingową może przynieść Klubowi wymierne korzyści – mówi Maciej Schwarz, Manager Generalny. – Cieszę się, że 14A GROUP dostrzegło potencjał w nawiązaniu współpracy z naszą marką, a działania promocyjne z wykorzystaniem wizerunku koszykarek Riviery Gdynia mogą przynieść korzyści naszemu nowemu partnerowi i sprawdzą się w branży sektora usług marketingowych- dodaje.
- Większość z członków Zespołu 14A GROUP pochodzi z Trójmiasta, a dokładniej z Gdyni. Każdy z nas czuje powiązanie z tym miastem, z jego historią i widzi potencjał, jaki to miasto ze sobą niesie. Zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy z Basketball Investments SSA, gdyż chcemy wspierać gdyńską koszykówkę w obszarze zintegrowanych i nowoczesnych narzędzi marketingowych oraz nowatorskiego podejścia do PR-u, które wyróżni Rivierę Gdynia spośród polskich drużyn koszykarskich – dodał Piotr Czynsz, Współtwórca oraz Dyrektor Zarządzający 14A GROUP. – Idea sportu jest nam bardzo bliska, dlatego jesteśmy przekonani, że współpraca i wsparcie, jakie przekażemy koszykarkom Riviery Gdynia, przyniesie obopólne korzyści wszystkim stronom i sprawi, że więcej osób zacznie uprawiać ten sport i będzie kibicować podczas meczów.