4F Partnerem Technicznym Orlen Basket Ligi kobiet i mężczyzn przez kolejne 3 sezony

Lista aktualności

4F Partnerem Technicznym Orlen Basket Ligi kobiet i mężczyzn przez kolejne 3 sezony

4F rozszerza zakres współpracy z polską koszykówką. Od sezonu 2023/24 marka będzie nie tylko Partnerem Technicznym Orlen Basket Ligi mężczyzn, ale i kobiet. Nowa umowa z wiodącym polskim producentem odzieży i akcesoriów sportowych będzie obowiązywała do końca czerwca 2026 roku.

Już od dwóch sezonów wszystkie zespoły męskiej ekstraklasy w koszykówce korzystają z dedykowanych strojów meczowych, odzieży sportowej, casualowej i akcesoriów jednego producenta – marki 4F. Model ligi kontraktowej został z powodzeniem wdrożony w Polsce na wzór światowego lidera – amerykańskiej NBA. W 2022 roku, w wyniku podpisania kontraktu z Polskim Związkiem Koszykówki, współpraca została rozszerzona o Reprezentacje Polski kobiet i mężczyzn – zarówno seniorskie, jak i w kategoriach młodzieżowych, także w odmianie 3x3. Teraz przyszedł czas na wszystkie kluby Orlen Basket Ligi Kobiet.

- Marka 4F ubiera już wszystkie reprezentacje Polski oraz zespoły Orlen Basket Ligi mężczyzn, więc naturalnym krokiem jest rozszerzenie tej współpracy o drużyny żeńskie. Zarówno zawodnicy Kadr Narodowych, jak i klubów byli zadowoleni z wysokiej jakości strojów i akcesoriów zapewnionych przez 4F w poprzednich sezonach. Jestem przekonany, że podobnie będzie z zawodniczkami Orlen Basket Ligi Kobiet - mówi Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki i Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

- Współpraca z Polską Ligą Koszykówki to jeden z pierwszych kontraktów nawiązanych przez zespół 4F Teamwear, który w zaledwie dwa lata rozwinął partnerstwa techniczne z czołowymi zespołami z różnych dyscyplin sportowych w Polsce. Przez ten czas mieliśmy okazję towarzyszyć koszykarzom w osiąganiu historycznych sukcesów na polskich i międzynarodowych parkietach, m.in. podczas zdobywania przez Reprezentację Polski 4. miejsca na Eurobaskecie 2022 czy wygrania rozgrywek FIBA Europe Cup 2022-23 przez Anwil Włocławek. Rozszerzenie współpracy z Polską Ligą Koszykówki o kluby żeńskie jest dla nas wyrazem zaufania do marki i zadowolenia z jakości naszych strojów oraz wysokiego zaangażowania w projekty. Cieszymy się, że od teraz będziemy wspierać kolejne kluby w stałym podnoszeniu poziomu rozgrywek i wspólnie przyczyniać się do dalszej popularyzacji dyscypliny w Polsce - mówi Igor Klaja, Prezes Zarządu OTCF S.A., właściciela marki 4F.

Prace nad nowymi strojami zarówno dla męskich, jak i żeńskich zespołów Orlen Basket Ligi są na zaawansowanym etapie przygotowań. Przed rozpoczęciem sezonu każdy klub zostanie wyposażony w pełen zestaw sprzętu sportowego dla zawodników i sztabu szkoleniowego. W jego skład wejdą przede wszystkim dedykowane, zaprojektowane indywidualnie dla każdej drużyny i wyprodukowane w Polsce stroje meczowe. Dodatkowo, wszystkie zespoły otrzymają komplety strojów na rozgrywki LOTTO 3x3 Ligi.

***

O OTCF

OTCF S.A., właściciel marki 4F, to polska firma, która powstała z pasji do sportu. Łączy kompetencje sportowe i technologie ze światem mody i stylu. Specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i sprzedaży odzieży sportowej, obuwia oraz akcesoriów dla entuzjastów sportu i profesjonalistów. W swoim portfolio posiada marki 4F, 4F Junior, 4F Fuel, 4F Spot, Outhorn i SportStyleStory. Jest też wyłącznym dystrybutorem marki Under Armour w Polsce. Od ponad 10 lat 4F współpracuje z polską kadrą olimpijską i paraolimpijską, licznymi komitetami europejskimi i związkami sportowymi. W ramach projektu 4F Teamwear projektuje kolekcje profesjonalnych strojów dla drużyn i związków sportowych z różnych dyscyplin i na różnym poziomie zaawansowania. Marka jest Partnerem Technicznym m.in. kilku klubów występujących w najwyższych ligach piłkarskich, koszykarskich i siatkarskich w Polsce. Do grona ambasadorów 4F należą m.in. Anna i Robert Lewandowscy. Więcej informacji na www.otcf.pl.